תנאי שימוש בוטמוביל

עודכן לאחרונה: 23 במרץ, 2024

חברת בוטמוביל בע”מ (להלן, “החברה” או “אנחנו“) מברכת את המשתמשים (להלן, “המשתמש(ים)“, “אתם” או “אתה“) על שימושכם באתר האינטרנט שלנו שבכתובת https://bot-mobil.com (להלן, “האתר“), השימוש ב-“בוט” החברה באמצעות אפליקציית WhatsApp (להלן, “הבוט“) ובעמודי הנחיתה (להלן ביחד, “הפלטפורמה“). החברה מציעה באמצעות הפלטפורמה ממשק דיגיטלי אשר מקשר בין משתמשים המבקשים שירותי הובלה ובין מובילים עצמאיים המעוניינים לספק שירות הובלה למשתמשים (להלן, “השירותים“, כמפורט להלן). התנאים כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומיועדים לכל המינים. הנך רשאי להשתמש בפלטפורמה ו/או בשירותים בהתאם לתנאים שלהלן בלבד.

  1. כללי
    1. בכניסתך, התחברותך או שימושך בפלטפורמה ו/או בשירותים, הנך מאשר כי קראת והבנת את התנאים שלהלן, לרבות התנאים של מדיניות הפרטיות שלנו שבכתובת: www.bot-mobil.com/privacy-policy (להלן, “מדיניות הפרטיות“, וביחד: “התנאים“), כי התנאים יחייבו אותך וכי תעמוד בכל החוקים והתקנות החלים על השימוש שלך בפלטפורמה ואתה מכיר בכך שהתנאים מהווים חוזה משפטי הניתן לאכיפה בין החברה לבינך. אם אינך מסכים לאי אילו מהתנאים, הנך מתחייב בזאת להימנע מהתחברות או שימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים.
    1. השימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים אינו מיועד למשתמשים מתחת גיל שמונה-עשרה (18) או שאינם בעלי כשירות משפטית לקבל עליהם את התנאים ולכרות הסכם מחייב לפי כל דין. לפיכך, הנך מאשר כי הנך מעל גיל שמונה-עשרה (18) ובעל הכשירות הנדרשת לקבל את התנאים, ולכרות הסכם מחייב תחת כל דין, להשתמש בפלטפורמה ו/או בשירותים על פי התנאים ולהוציא לפועל כל חובותיך שלהלן.
    1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, למחוק או להוסיף על תנאים אלה בכל עת ללא מתן הודעה מוקדמת מעבר לפרסום ההוראות בתנאים. כל תוספת ו/או שינוי שנעשה בפלטפורמה, בתוכן הפלטפורמה ו/או בתנאים אלה יחייבו את המשתמש בפלטפורמה עם המשך השימוש בה. לפיכך, החברה ממליצה למשתמש לעיין בתנאים אלה מעת לעת. שימוש המשתמש בפלטפורמה לאחר ביצוע השינויים כאמור מעיד על הסכמתו לשינויים אלה. ככל שהמשתמש אינו מסכים לשינויים, עליו להימנע מהמשך שימוש בפלטפורמה.
  2. השירותים
    1. הפלטפורמה נועדה לסייע למשתמשים המבקשים שירותי הובלה להתקשר באופן ישיר עם מובילים עצמאיים (להלן, “המובילים“), וכן להציע למשתמשים טווחי מחירים של שירותי הובלה מותאמים אישית (ככל שניתן), בהתאם למוסכם באופן ישיר בין המשתמשים למובילים, ובכפוף להגבלות המפורטות בתנאים (להלן ביחד, “השירותים“).
    1. מובהר למשתמשים כי הפלטפורמה הינה ממשק שתפקידו לתווך בין המשתמשים למובילים עצמאיים בלבד, ואין לראות בפלטפורמה ו/או בשירותים המסופקים באמצעות הפלטפורמה כשירותי הובלה כלשהם. המשתמש מאשר בזאת כי בהסכמתו לקבלת שירות הובלה ממוביל באמצעות הפלטפורמה, הוא כורת הסכם מחייב בינו לבין המוביל לצורך קבלת שירותי הובלה, ושהחברה אינה ולא תהא צד להסכם זה, וכי החברה לא תישא בכל אחריות בנוגע לכך.
    1. חלק מהשירותים יוצעו ויסופקו באמצעות שירותיהם של צדדים שלישיים כגון אפליקציית WhatsApp (כמפורט להלן), ושירותים מסוג זה יהוו חלק מהגדרת המונח “שירותים”, אולם, התנאים יחולו עליהם בשינויים המחויבים, ומובהר למשתמשים כי על שירותים אלו עשויים לחול הוראות נוספות, כמפורט באתריהם של אותם צדדים שלישיים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, החברה לא תהא אחראית לכל מעשה או מחדל של שירותי צד שלישי.
    1. החברה עשויה לשנות את השירותים המוצעים דרך הפלטפורמה מעת עת, וכן להציע שירותים נוספים באמצעות הפלטפורמה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא התראה מוקדמת.
    1. הפלטפורמה עשויה להכיל מידע מקיף אודות החברה, פעילותה, שירותיה, ומוצריה, וכן תכנים, טקסט, קבצים, תמונות, נתונים, קישורים, ידע, עיצובים, “look and feel”, אלגוריתמים, קוד מקור וקוד אובייקט, ממשקים, GUI, גרפיקה, אנימציות, איורים, פרסומות, כל מידע על החברה לרבות פרטי קשר, אפשרות ליצור קשר עם החברה וכל תוכן אחר המתקבל באמצעות הפלטפורמה (להלן, ביחד: “התכנים“).

שים לב:

כל הזכויות בפלטפורמה, בשירותים ו/או בתכנים שמורות לחברה או ניתנו לה ברישיון כדין.

במידה המקסימלית המותרת על פי דין, הפלטפורמה, התכנים והשירותים ניתנים לך “כמו שהם” (“AS IS“). הנך מסכים ומאשר כי השימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים, הינו באחריותך הבלעדית, וכי לחברה אין ולא תהא כל אחריות לשימוש שלך ו/או לתוצאות השימוש שלך בפלטפורמה, בתכנים  ו/או בשירותים. מובהר כי החברה לא תישא באחראיות לכל נזק הנובע משימושך בפלטפורמה, בתכנים ו/או בשירותים.

דבר פרסומת: במסגרת שימושך בפלטפורמה ו/או בשירותים, החברה עשויה לשלוח לך הודעות טכניות, התראות, הודעות פרסומיות ושיווקיות, והודעות אחרות בקשר לשירותים, וזאת באמצעות הודעות מתפרצות למכשיר הסלולרי ו/או באמצעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים לפרטי הקשר שמהם פנית אלינו (להלן, “הודעות מהחברה”). שים לב כי בעת שימושך בפלטפורמה ו/או בשירותים הנך נותן את הסכמתך המלאה מרצונך החופשי לקבל הודעות מהחברה. במקרה שברצונך לבטל את הסכמתך לקבלת הודעות מהחברה, באפשרותך לפנות אלינו באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני [email protected] לצורך הסרתך מרשימותינו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מאפשרותנו לשלוח למשתמשים הודעות הקשורות בשירותים, לרבות, אך לא רק, הודעות טכניות.

מבלי לגרוע מזכויותיה של החברה לפי כל דין ו/או מהאמור בתנאים, החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל הודעה מוקדמת, להגביל או לחסום את גישתך לפלטפורמה ו/או להפסיק את מתן השירותים, מכל סיבה שהיא ובכל עת.

בקשה להצעת מחיר ושליחת בקשה לשירות הובלה ממוביל

  • לצורך קבלת השירותים, המשתמש יזין בשאלון המיועד בפלטפורמה את פרטי שירות ההובלה המבוקש ופרטי קשר רלוונטיים, כמצוין בפלטפורמה. באחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש לספק פירוט מלא, נכון ומדויק של כל הפרטים הנדרשים, לרבות מידע אודות הפריטים אותם הוא מעוניין לכלול בשירות ההובלה, ולרבות אך לא רק, המועד המבוקש, כתובת המקור וכתובת היעד, הגדלים, המשקלים, תכונות מיוחדות אודות הפריטים, וכל מידע רלוונטי אחר לצורך ביצוע ההובלה, בין אם יידרש כחלק מהשאלון ובין אם לאו.
    • הפלטפורמה עשויה לאפשר למשתמש להזין טקסט חופשי, תמונות ו/או סרטונים. המשתמש מתחייב שלא להזין את פרטי הקשר שלו, לינק/קישור לאתר אינטרנט אחר ו/או כתובת אינטרנט, בין בכתב ובין בתוך תמונה, במקום שאינו מיועד לכך בפלטפורמה. מובהר כי אזכור של מספר טלפון של המשתמש יעשה אך ורק בתוך שדות פרטי הקשר הרלוונטיים.
    • אמינות הפרטים והדרישות שיספק המשתמש לפלטפורמה הינה חשובה ביותר למציאת מובילים פוטנציאליים אשר יציעו את שירותיהם למשתמשים. המשתמש מתחייב בזאת לשאת בכל עלות נוספת ו/או נזק ככל שיגרם (אם בכלל) כתוצאה מהזנת פרטים שגויים, כוזבים או לא מלאים, לרבות אך לא רק, נזק שייגרם כתוצאה מביטול הזמנת ההובלה ו/או עלות ההובלה המעודכנת לאחר תיקון הפרטים השגויים ו/או עמלת התיווך לחברה וכיו”ב.
    • תנאי להזמנת שירותי ההובלה הינו הסכמת המשתמש לטווח המחירים המוצע להובלה, אשר מתבסס, בין היתר, על הפרטים והתיאורים שהמשתמש סיפק באמצעות הפלטפורמה ו/או באמצעות קשר ישיר עם המוביל. מובהר כי היה ולא תהיה התאמה בין הפרטים והתיאורים של המשתמש לבין הנתונים בפועל, לרבות אך לא רק, המרחק, המשקל, המידות וכיו”ב, יחויב המשתמש על פי הנתונים בפועל, מבלי לגרוע מכל סעד אחר שעשוי לעמוד על פי דין.
    • המשתמש מצהיר כי יספק לחברה מידע מלא, מדויק ונכון, ומסכים בזאת כי לא יציג שלא כהלכה את זהותו או כל פרט אחר במסגרת הפלטפורמה. מובהר כי שימוש בפרטי זיהוי של אדם אחר אסורים בהחלט ומהווים עבירה על פי דין, ובמקרה כזה המשתמש עשוי לחשוף עצמו לאחריות פלילית ו/או אזרחית.

ההתקשרות שבין המשתמשים למובילים

  • הדרישות וההצעות שיועברו בין המשתמשים למובילים, באמצעות הפלטפורמה, הינן בגדר ‘הצעה’ לכרות הסכם מחייב בין המשתמש למוביל לצורך קבלת שירותי המוביל, והסכמה של המוביל לדרישות המשתמש תכונן בסיס להסכמות שבין המשתמש למוביל, שישוכללו ויושלמו עם תיאום סופי של שירות ההובלה באופן ישיר בין צדדים אלה.
    • תיאום סופי ואישור הפרטים הנותרים יעשו באמצעות יצירת קשר ישיר בין המשתמש ובין המוביל. לצורך כך, המשתמש עשוי לקבל מהחברה מספר טלפון וירטואלי של מוביל רלוונטי (אם בכלל) אשר מחליף את מספר הטלפון של  המוביל, ושבאמצעותו המשתמש יתקשר למוביל דרך שירות של צד שלישי (להלן, “מספר וירטואלי“). המשתמש מודע ומסכים לכך שבשימושו במספר הוירטואלי, החברה תהא רשאית להקליט ו/או לגשת לשיחות המבוצעות למטרות שיפור השירות ולבחינת עמידת המוביל והמשתמש בתנאים, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. מובהר כי למשתמש לא תהיה כל טענה בנוגע לכך.
    • המשתמש מתחייב שלא לעקוף את השירותים של החברה בצורה כלשהי, לרבות אך לא רק, באמצעות פניה אישית למוביל בכל דרך אחרת, למעט באמצעות המספר הוירטואלי, וכן יספק לחברה על פי דרישתה אסמכתאות לכך (ככל שיידרש).
    • המשתמשים מודעים לכך ומאשרים בזאת כי המובילים הינם נותני שירות עצמאיים אשר אינם קשורים עם ו/או בשליטת החברה, ו/או מועסקים על-ידי החברה ו/או משמשים כנציגיה או שלוחיה, ואין לראותם ככאלו. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי על אף שהמובילים אישרו לחברה כי יש בידם ההיתרים והרישיונות ההכרחיים על פי דין על מנת לבצע את שירותי ההובלה שברצונם לספק למשתמשים, אין באפשרות החברה לבחון את נכונות אילו מהצהרות המובילים, לרבות אך לא רק, אם הם מוסמכים או מורשים לספק את שירותיהם בהתאם להצהרותיהם ו/או אם יש בידיהם את כל ההיתרים, פוליסות הביטוח, או הכלים ההכרחיים לביצוע שירותיהם, והיא אינה מתחייבת כי תבצע בחינה כלשהי בנוגע לכך. כן מובהר כי באחריותו הבלעדית של המשתמש לבצע בדיקה עצמאית ביחס למוביל ולצורך התקשרותו עם מוביל כאמור.
    • החברה אינה מתחייבת שתמצא למשתמש מוביל כלשהו שיתאים לדרישותיו, או בכלל, ובמידה שהחברה תספק את פרטיו של מוביל למשתמש, היא אינה מתחייבת לביצועים ו/או פעולות של המוביל (או היעדרם). מבלי לגרוע מכלליות האמור, החברה לא תישא בכל אחריות לנזק ו/או הוצאה ו/או הפסד, עקב ו/או כתוצאה ממעשה או מחדל של המובילים ו/או בקשר לשירותיהם של המובילים.

מחירים ועלויות

  • כל המחירים (לרבות טווחי המחירים) המוצעים באמצעות הפלטפורמה הינם בגדר המלצה בלבד ואין החברה אחראית לדיוקם. מטיבם של הדברים, המחירים עשויים שלא לשקף את המחירים בפועל ו/או להתאים להיקף ו/או לאיכות השירות, וכן עשויים להכיל טעויות סופר, נתונים שגויים, תקלות, כשלים וכיו”ב. באחריותו הבלעדית של המשתמש לבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות ביחס למחירים המופיעים בפלטפורמה.
    • החברה רשאית, בכל עת, לשנות את המחירים המוצעים באמצעות הפלטפורמה ו/או להוסיף עמלות וחיובים שונים, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש.
  • שימושים אסורים בפלטפורמה
    • ללא מתן הרשאה מהחברה, מראש ובכתב, המשתמש אינו רשאי לבצע את הפעולות ו/או המעשים הבאים בעת שימושו בפלטפורמה ו/או בתכנים:
  •  
    •  
      • לעשות שימוש מסחרי באי אילו מרכיבי הפלטפורמה ו/או בתכנים;
      • להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה לאחור, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם אי אילו מרכיבי הפלטפורמה (לרבות האתר ו/או הבוט), כולם או חלקם;
      • להפעיל או לאפשר הפעלת כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוגCrawlers, Robots  וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של התכנים;
      • להציג אי אילו מרכיבי הפלטפורמה ו/או התכנים בתוך מסגרת (iframe) גלויה או סמויה או להציג אי אילו מרכיבי הפלטפורמה ו/או התכנים בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת;
      • לשבש או להפר כל זכות של משתמש אחר בפלטפורמה, לרבות הזכות לפרטיות ו/או לאסוף מידע אישי על המשתמשים בפלטפורמה ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים;
      • לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש בפלטפורמה ו/או בתכנים כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.
      • למסור באמצעות הפלטפורמה ו/או באמצעות כל יצירת קשר עם החברה מידע שאינו מדויק, שלם, נכון או בשם או ביחס לאחרים ללא רשותם המפורשת;
      • שימוש בפלטפורמה ו/או בתכנים לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט.
    • אי עמידה במגבלות אלה עלולה להוביל למניעת גישת המשתמש לפלטפורמה ואף לחשוף אותו לאחריות אזרחית ו/או פלילית, בהתאם להוראות כל דין.
  • שימוש במידע
    • השימוש במידע שמסר המשתמש לחברה ו/או שהצטבר אודותיו בעת השימוש בפלטפורמה, יתבצע בהתאם להוראות הדין ולמדיניות הפרטיות שבכתובת www.bot-mobil.com/privacy-policy, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש אלה.
    • למען הסר ספק מובהר, כי החברה תהא רשאית בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי למנוע ממשתמשים את הגישה למידע המצוי בפלטפורמה ו/או לבטל את רישומם לפלטפורמה, היה והתנהגותם אינה הולמת ו/או ביצעו שימוש בלתי ראוי בפלטפורמה, לרבות אי ציות לתנאים.
  • בעלות וזכויות קניין רוחני
    • הפלטפורמה, התכנים, וכן כל הנכסים הקנייניים של החברה וכל זכויות הקניין הרוחני הנוגעות בהם, לרבות אך לא רק, המצאות,know-how , פטנטים ובקשות פטנט, סימני מסחר, שמות מסחר, סימני שירות, זכויות יוצרים, שמות מתחם וסודות מסחרי, בין אם רשומים או ניתנים לרישום ובין אם לאו (ביחד, “הקניין הרוחני“), הם הינם, ויישארו, בבעלות החברה ו/או נמסרו לחברה ברישיון ומוגנים על פי דין.
    • התנאים אינם מקנים לך זכות בקניין הרוחני של חברה, אלא אך ורק זכות שימוש מוגבלת הניתנת לביטול בהתאם לתנאים. אין בתנאים אלה כדי להוות וויתור על הקניין הרוחני שלנו על פי כל דין.
    • ככל שהמשתמש מספק משוב, הערות או הצעות כלשהן לחברה (להלן, “משוב“), לחברה יהיה רישיון בלעדי, ללא תמלוגים, בתשלום מלא, חובק עולם, תמידי ובלתי חוזר לשלב את המשוב בכל אחד מהסעיפים השירותים ו/או המוצרים ו/או הפעילויות הנוכחיות או העתידיות של החברה ולהשתמש במשוב לכל מטרה שתראה לנכון, והכל ללא פיצוי נוסף למשתמש וללא אישורו. המשתמשים מסכימים בזאת כי כל משוב ייחשב כלא סודי, ומתחייבים כי המשוב שלהם אינו כפוף לתנאי רישיון כלשהם אשר יתיימרו לחייב את החברה לעמוד בכל התחייבות נוספת ביחס לכל חברה נוכחית או מוצרים, טכנולוגיות או שירותים עתידיים המשלבים כל משוב.
    • מבלי לגרוע מהאמור, שם החברה וסימני המסחר שלה, לרבות כפי שהם מופיעים בפלטפורמה, הם קניינם הבלעדי של החברה ואין לעשות בהם כל שימוש.
  • שינויים בפלטפורמה
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לשנות בכל עת את הפלטפורמה, התכנים ו/או השירותים, ובכלל זה על-ידי הוספה, גריעה, הפסקה או הגבלה, שינוי מבנה האתר, שינוי אופן השימוש ב”בוט”, היקפם וזמינותם של התכנים ו/או השירותים ו/או האתר, וכל היבט אחר הכרוך בפלטפורמה, בשירות ותפעול, ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת. מובהר, כי למשתמש לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בגין האמור. החברה אינה מתחייבת שהתכנים יהיו נכונים, מדויקים, שלמים, ללא טעויות או שגיאות, או שיהיו זמינים בכל עת.
  • תוכן משתמשים
    • ייתכן ובמסגרת השימוש בפלטפורמה תהא לך האפשרות להעלות ו/או לחלוק עם המובילים ו/או עם החברה מידע, קישורים, תמונות, דירוגים, סרטונים ותכנים נוספים, לרבות בנוגע למובילים (להלן ביחד, “תוכן משתמשים“). תוכן משתמשים עשוי להיות מוגן בזכויות יוצרים כגון עיצובים, טקסטים, איורים, תמונות, דעות, מצגות וכל מידע קנייני אחר. אנא ודא כי שימושך בפלטפורמה מכבדת את הזכויות הקנייניות (לרבות זכויות קניין רוחני והזכות לפרטיות) של בעלי תוכן המשתמשים אותו העלית לפלטפורמה ו/או העברת לחברה. החברה לא תישא באחריות לכל נזק, הפסד, עלות או הוצאה העלולים להיגרם לך כתוצאה מהעלאת תוכן משתמשים או בקשר להעלאה כאמור. הנך מסכים ומאשר כי אתה נושא באחריות בלעדית לתוכן המשתמשים שהנך מעלה באמצעות הפלטפורמה ולהשלכות של השימוש בתוכן זה על ידי צדדים שלישיים. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר בזאת כי תוכן משתמשים הנמסר לפרסום על ידי המשתמשים אינו מבטא את דעת החברה או עמדתה ואין בפרסומו כל ערובה לתקפותו, אמינותו, דיוקו או חוקיותו.
    • בעת שאתה מעלה לפלטפורמה תוכן משתמשים עליך להקפיד שתוכן משתמשים זה יהיה חוקי, בין השאר ועל דרך ההדגמה בלבד, אין להעלות לפלטפורמה כל תוכן (א) הפוגע בזכויות קנייניות של אחרים או מפר אותן, לרבות זכויות יוצרים, סימני מסחר והעתקת ו/או הפצת תמונות שאינן ברשותך; (ב) היוצר סיכון לבטיחותו, ביטחונו או בריאותו של אדם; (ג) בלתי חוקי, לרבות תוכן המהווה לשון הרע, או הפוגע בפרטיותו של אדם או בשמו הטוב;; (ד) בעל אופי פורנוגרפי או בעל אופן מיני בוטה, או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים, גס רוח, אלים או פוגע ברגשות הציבור; (ה) שיש בו או שהוא מעודד לגזענות, או אפליה פסולה על בסיס גזע, מוצא, צבע עור, עדה, לאומיות, דת, מין, עיסוק, נטייה מינית, מחלה, נכות גופנית או נפשית, אמונה, השקפה פוליטית, או מעמד חברתי-כלכלי; (ו) המעודד ביצוע עבירה פלילית או עלול להוות בסיס לתביעה או אחריות אזרחית; (ז) המזהה אישית אנשים אחרים, מבלי שנתנו את הסכמתם לפרסום זהותם, לרבות תוכן הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם; (ח) המקדם מודעות מסחריות או פרסומות ללא קבלת אישור מהחברה; (ט) המביע או מרמז באופן שקרי כי תוכן כאמור הינו של החברה, או הינו מקודם על ידי החברה, או שיש בו זדון או תרמית מכל בחינה אחרת; או (י) האסור לפי דין, לרבות על פי צווי איסור פרסום של בית משפט, או לפי תנאים אלה. בנוסף על האמור לעיל ולמען הסר ספק, השימושים האסורים המפורטים בסעיף ‎3, יחולו, בשינויים המחויבים, גם על תוכן המשתמשים.
    • באחריותו הבלעדית של המשתמש להשיג את כל ההסכמות והאישורים הנדרשים על פי דין בכדי למסור ו/או להציג את תוכן המשתמשים שהוא מעלה לפלטפורמה. בעת העלאת תוכן המשתמשים, המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא הבעלים בכל הזכויות בתוכן המשתמשים וכי תוכן המשתמשים אינו מפר כל זכויות של צד שלישי, לרבות אך לא רק, זכויות קניין רוחני, סודיות ו/או פרטיות. כמו כן, המשתמש מעניק בזאת לחברה רישיון שאינו בלעדי, ללא תמלוגים, בלתי ניתן לביטול וניתן להעברה, להשתמש, להעתיק, להפיץ, להכין יצירות נגזרות, ולבצע ברבים את תוכן המשתמשים, לכל צורך עסקי לגיטימי של החברה.
    • יובהר כי לחברה אין כל חובה לפקח, לבחון או לנטר את תוכן המשתמשים, עם זאת, החברה רשאית (אך לא חייבת) על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבדוק את תוכן המשתמשים לפני מסירתו למובילים ו/או כל צד שלישי, וכן לשנות, למחוק לאלתר ו/או לסרב לקבל תוכן משתמשים, מכל סיבה שהיא.
    • החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להטיל הגבלות בקשר לתוכן המשתמשים, לרבות הגבלות בקשר לגודלם, היקפם ונפח האחסון הזמין לקליטתם בפלטפורמה.
  • נוהל הודעה והסרה
    • החברה עושה ככל שביכולתה על מנת לכבד זכויות צדדים שלישיים בתכנים המוצגים בפלטפורמה, ובין היתר באמצעות שימוש מורשה בהתאם לרישיון השימוש הספציפי שניתן לה. ככל שמשתמש טוען לפגיעה בזכויות בתכנים מסוימים ו/או מתנגד לשימוש שהחברה עושה בו כאמור, עליו ליידע את החברה על כך באמצעות מסירת הודעה בכתב באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שבתחתית התנאים, תוך ציון מדויק של מיקום התוכן הרלוונטי לפי URL, פירוט מהות הפגיעה וציון פרטי קשר למענה. החברה תבחן את הפנייה תוך זמן סביר, ואם תמצא כי השימוש בתוכן המדובר אכן פוגע בזכויותיו של צד שלישי, התוכן יוסר מהפלטפורמה והשימוש בו ייפסק.
  • תוכן ושירותים של צדדים שלישיים
    • בפלטפורמה עשויים להיות מוצגים תכנים, פרסומים, פרסומות, כתבות, מידע, שירותים, מוצרים ו/או כל תוכן אחר של מובילים, צדדים שלישיים ו/או מטעמם, בין באמצעות הפניית המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי קישורים (Hyperlinks) ו/או באמצעות הצגתם של אלו בפלטפורמה (להלן “תוכן של צד שלישי“). מובהר, כי כל חוות דעת, הבעת עמדה, עצה, הצהרה, הצעה, אינפורמציה, שירות ו/או כל תוכן אחר בתוכן של צד שלישי, הינם של אותו צד שלישי והחברה אינה מעורבת ביצירתם, עריכתם ו/או הפעלתם.
    • חלק מהשירותים עשויים להיות מסופקים באמצעות ו/או באינטגרציה עם שירותיהם של צדדים שלישיים, כדוגמת WhatsApp, שירותי מספר וירטואלי ודומותיהן (להלן, “שירותי צד שלישי“). שירותי צד שלישי הינם בבעלותם המלאה של אותם צדדים שלישיים אשר אינם קשורים עם ו/או בשליטת החברה. מובהר כי החברה משתמשת בשירותי צד שלישי, בין היתר, על מנת לספק את השירותים, ומבלי לגרוע מהאמור בתנאים אלה, המשתמשים מודעים לכך ומסכימים שהחברה אינה ולא תהא אחראית לזמינות, לביצועים או לאבטחה של שירותי צד שלישי מכל סוג שהם, והיא לא תישא באחריות לכל אובדן או נזק (לרבות אובדן נתונים ו/או אובדן רווחים), אשר עלול להיגרם למשתמשים, כתוצאה מהיעדר זמינות של השירותים, הפרעות או שגיאות בביצועי השירותים, וכן לכל בעיה אחרת הנובעת משירותי צד שלישי, או כתוצאה מהיעדר זמינותם, הפרעות או שגיאות בהם ו/או כל בעיה אחרת בהם.
    • שימושך בשירותי צד שלישי ו/או תוכן של צד שלישי יעשה בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות החלים עליו, ושמופיעים באתרים של אותם צדדים שלישיים. באחריותו הבלעדית של המשתמש לעיין בתנאיהם של הצדדים השלישיים, ובמקרה שהמשתמש אינו מסכים לתנאים אלו, המשתמש מחויב לחדול משימוש בשירותי ו/או התוכן של הצד השלישי. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, החברה אינה אחראית ולא תישא באחריות לשימושך בשירותי צד שלישי ו/או בתוכן של צד שלישי.
  • קישורים לאתרים חיצוניים
    • בפלטפורמה עשויים להיכלל קישורים (‘לינקים’) לאתרי אינטרנט אחרים, אשר אינם מופעלים על-ידי החברה. הקישורים נועדו אך ורק לנוחותם ולידיעתם של המשתמשים. קישורים אלה אינם בשליטתה של החברה והיא אינה מפקחת על תוכן האתרים המקושרים. ככל שהפלטפורמה מכילה קישורים אלה, אין בכך כדי להעיד על הסכמה ו/או אחריות של החברה לתכנים המופיעים באתרים המקושרים ו/או מהווה ערובה לאמינותם, עדכניותם, תקינותם או חוקיותם ו/או למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הננקטים על-ידי בעליהם. החברה אינה אחראית לכל תוצאה אשר תיגרם כתוצאה מהשימוש באתרים המקושרים ו/או מהסתמכות עליהם וממליצה לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים אלו, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעלי האתרים המקושרים בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. עוד מובהר, כי החברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, להסיר כל קישור מהפלטפורמה ו/או להוסיף קישורים נוספים וכי החברה אינה מתחייבת כי הקישורים לאתרי האינטרנט האמורים יהיו פעילים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. כל שימוש של המשתמש באתרים חיצוניים אלה יתבצע על אחריותו הבלעדית של המשתמש.
  • היעדר אחריות
    • מובהר למשתמש כי במידה המותרת על פי דין, הפלטפורמה ו/או השירותים, לרבות כל התכנים, ניתנים כפי שהם, עם כל הפגמים ובכפוף לזמינותם (“”AS IS, “WITH ALL FAULTS” ו- “AS AVAILABLE”). החברה לא תישא בכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בקשר עם הפלטפורמה ו/או השירותים ו/או תוכן המשתמשים ו/או תוכן של צד שלישי ו/או שירות של צד שלישי, ולרבות אחריות לזכות בעלות או לאי הפרה או אחריות מכללא לשימוש, לאיכות מסחרית או להתאמה למטרה מסוימת ו/או לדרישות המשתמש, לאמינותם של כל אלה ו/או כל מידע אחר שיופק מהשימוש בפלטפורמה, לזמינותם ואיכותם של שירותי צד שלישי, וכן בכל אחריות הנובעת ממהלך העסקים הרגיל או פעולה מסחרית. החברה אינה מתחייבת שהשימוש בפלטפורמה לא יופרע ו/או יהיה נטול הפרעות ו/או חסין מתקלות, כשלים וכיו”ב.
    • המשתמש מצהיר ומתחייב בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה בפלטפורמה ו/או השירותים, לרבות כל התכנים, ולרבות תוכן משתמשים, תוכן של צד שלישי ו/או שירותי צד שלישי, וכי ידוע לו שהחברה אינה אחראית, בין במישרין בין בעקיפין, לכל שימוש שהוא עושה כאמור.
    • מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי הפלטפורמה הינה ממשק שמיועד לתווך בין המשתמש למובילים בלבד(!), והחברה אינה מתחייבת שתספק למשתמש מוביל שיתאים לדרישותיו וצרכיו (אם בכלל) ובכל מקרה החברה לא תהא אחראית בשום אופן לשירותי ההובלה הניתנים על ידי המובילים, וידוע למשתמש כי בהסכמתו לקבלת שירות הובלה ממוביל באמצעות הפלטפורמה, הוא כורת הסכם מחייב בינו לבין המוביל לצורך קבלת שירותיו, שהחברה אינה ולא תהא צד להסכם זה, וכי המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת שאין לו ולא תהיה לו כל טענה כלפי החברה ביחס להתקשרותו עם המוביל.
    • המוביל הוא האחראי הבלעדי לביצוע ההובלה בהתאם לדרישות וההסכמות בינו לבין המשתמש. החברה, בעליה, מנהליה, מפעיליה ו/או עובדיה אינם אחראים ולא יהיו אחראים בכל צורה לשירות ההובלה של המוביל, לרבות אך לא רק, לטיב השירות של המוביל, לאופן ודרך ביצוע ההובלה, ו/או לכל נזק ו/או הוצאה ו/או הפסד למשתמש ו/או לכל צד שלישי, שיגרם עקב מעשה או מחדל של המוביל, ו/או בקשר לשירות ההובלה של המוביל ו/או לכל התחייבות שלו.
  • הגבלת אחריות
    • במידה המקסימאלית האפשרית על פי דין, החברה לא תהא אחראית לכל נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם למשתמשים או כל לצד ג’, לרבות נזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, עונשיים, אגביים או תוצאתיים (לרבות, אך לא רק, נזק למוניטין, לרווחים, למידע, או לעסקים ונזק בגין עוגמת נפש), כתוצאה או הנובעים מתנאים אלה ו/או מהשירותים ו/או מהתכנים, משימושך או חוסר יכולתך להשתמש בפלטפורמה ו/או בשירותים ו/או בתכנים, מהתוצאות וההשלכות של שימושך בכל אלה, או לאופן שבו החברה פועלת תחת תנאים אלה, וכל מעשה או מחדל אחרים של החברה, בין אם החברה הזהירה בדבר האפשרות כי עלול להיגרם נזק מסוג זה ובין אם לאו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה, בעלי מניותיה, מנהליה ו/או כל מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, הנובעים ו/או הקשורים, בפלטפורמה ו/או בשירותים, או בכל שימוש בהם, ולרבות אך מבלי לגרוע: 1) בשימוש ו/או אי יכולת שימוש בפלטפורמה, בתכנים ובשירותים, מכל סיבה שהיא; 2) הודעות ו/או קבצים שנתקבלו אצל המשתמש במהלך ו/או עקב השימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים; 3) כל מעשה ו/או מחדל המתבצע בפלטפורמה ו/או בשירותים; 4) הפרעות, זמינות ותקינות של הפלטפורמה ו/או השירותים, לרבות כל התכנים, שירותי צד שלישי ו/או תוכן של צד שלישי, מכל סיבה שהיא, ולרבות, הנובעים משיבושים או מכשלים ברשת האינטרנט או ברשת הטלפוניה; 5) נזק או אובדן אשר נגרם כתוצאה משגגה, טעות, אי דיוק וכיו”ב בפלטפורמה ו/או בתכנים. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הצדדים מסכימים כי החבות המצטברת של החברה עבור כל הנזקים הנובעים מתנאים אלה, תוגבל לסכום שאותו שילם המשתמש לחברה בפועל לצורך השימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים בשלושת (3) החודשים לפני קרות האירוע (אם בכלל), אשר יצר למשתמש עילה כלפי החברה, או לחלופין סכום של עשרה (10) שקלים חדשים, לפי הגבוה מביניהם.
  • שיפוי
    • המשתמש מסכים להגן ולשפות את החברה מפני ונגד כל תביעה, נזק, הפסד, התחייבות, אחריות, הוצאה וחוב (לרבות אך לא רק, שכר טרחת עורך דין) אשר נובעים מ: (א) שימושו בפלטפורמה ו/או בשירותים ו/או בתכנים שלא בהתאם לתנאים אלה; (ב) הפרה של זכות כלשהי של צד שלישי, לרבות אך לא רק, זכויות קניין רוחני, חובת סודיות ו/או הזכות לפרטיות; ו-(ג) כל נזק מכל סוג שהוא, בין אם נזק ישיר, עקיף, מיוחד או תוצאתי, שגרם לצד שלישי אשר קשור לשימושו בפלטפורמה, בשירותים ו/או בתכנים. מובהר בזאת כי חובת השיפוי האמורה תחול אף לאחר סיום התקשרותך עם החברה.
    • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, החברה שומרת על זכותה הבלעדית לנהל את ההגנה והשליטה הבלעדית בכל עניין והליך הקשור בשיפוי, באופן שאינו גורע מחובת המשתמש, והמחייב אותו לשתף פעולה מלאה עם החברה בניהול ההליך כאמור. המשתמש מאשר כי לא יסכים לפשרה בכל עניין הכפוף לשיפוי על ידו מבלי לקבל לצורך כך, לכתחילה, את הסכמתה המפורשת ובכתב של החברה.
  • זמינות הפלטפורמה, השירותים ו/או התכנים
    • המשתמש מודע לכך שהחברה רשאית לשנות ו/או להפסיק ו/או לבטל בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, את פעילות הפלטפורמה ו/או את זמינות השירותים או התכנים שבו, וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת על כך.
  • התיישנות
    • מבלי לגרוע מהאמור בתנאים אלה, המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה, תוגבל לתקופה של שישה (6) חודשים, והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 לחוק ההתיישנות, התשי”ח-1958.
  • סמכות שיפוט וברירת דין
    • על כל שימוש בפלטפורמה ו/או על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הנובעים משימוש זה ו/או בכל הקשור או הנובע מצריכת השירותים ו/או בכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לפלטפורמה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור ו/או הנובע מתנאים אלה תהא נתונה לבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב והדין המהותי והפרוצדוראלי אשר יחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.
  • שונות
    • תנאים אלה מהווים את ההסכם המלא בינך לבין החברה בכל הנוגע לאופן השימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לשימוש בפלטפורמה ו/או בשירותים.
    • היה וייקבע על ידי גוף מוסמך כי הוראה כלשהי מתנאים אלה אינה חוקית, בטלה או שבלתי ניתנת לאכיפה, מכל סיבה שהיא, הוראה זו תמחק, ובמידה המקסימלית על פי דין, מחיקתה לא תשפיע על חוקיות ותקפות התנאים הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של הוראה דומה אחרת אכיפה וקיימת במקום ההוראה שנמחקה.
    • כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור או הימנעות מצד החברה למימוש זכויותיה ו/או בדרישת קיום תנאי מתנאים אלה ו/או הסכמתה לסטות מתנאים אלה לא יהוו תקדים, לא יחשבו לוויתור ו/או הסכמה מצד החברה ואין להסיק מהן גזירה שווה למקרה אחר.
    • תנאים אלה לעיל אינם יוצרים ולא יפורשו כיוצרים כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין החברה.
  • יצירת קשר
    • בכל עניין, שאלה ו/או בקשה, אנא פנו אל החברה במייל: [email protected]. בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואימייל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל הודעה בזמן סביר. כל הודעה אשר תישלח על-ידי החברה למשתמש וזאת על פי כתובת הדוא”ל כפי שמילא המשתמש בעת פנייתו לחברה תיחשב כאילו הגיעה למענה מיום שנמסרה.